Algemene voorwaarden

Op de diensten van BusinessPlan Company zijn algemene voorwaarden van toepassing. De De volledige voorwaarden zijn per januari 2021 nog aan wijzigingen onderhevig. Het onderstaande overzicht geeft een samenvatting van de hoofdpunten. 

1. Aangaan van een opdracht

Opdrachten komen tot stand op basis van wederzijds goedkeuring door zowel de opdrachtnemer (dat zijn wij, BusinessPlan Company) en de opdrachtgever (dat ben jij). Daarbij wordt vooraf met elkaar afstemming gezocht over het doel van de opdracht, de doorlooptijd, de verwachte kosten en de wijze van betalen. Afspraken hierover worden vastgelegd in een opdrachtbevestiging.

2. Bevestiging van een opdracht en start van de werkzaamheden

Voor het bevestigen van een opdracht is géén ondertekening van de opdrachtbevestiging nodig. Een aanbetaling wordt gezien als een akkoord en dus een bevestiging. 

De werkzaamheden starten vervolgens binnen 3 werkdagen nadat de aanbetaling is ontvangen. Hier kan van worden afgeweken wanneer daar in jouw situatie aanleiding toe is of wanneer onderling anders is overeengekomen.

3. Einde van de werkzaamheden

De werkzaamheden eindigen zodra je de geleverde output hebt goedgekeurd. Indien er tussentijds sprake is van het afbreken van een opdracht eindigen de werkzaamheden van BusinessPlan Company op het moment dat de opdracht wordt afgebroken. Het afbreken van de werkzaamheden kan door zowel door BusinessPlan Company (zie artikel 4) worden gedaan als door jouzelf (zie artikel 5). Dit kan op elk moment in een traject.

4. Tussentijds afbreken van de werkzaamheden door jou

Een opdracht kan op welk moment voorafgaand of tijdens een traject worden afgebroken. Daarbij zijn geen kleine lettertjes. Echter er zijn wel spelregels die verschillen per situatie, namelijk:

  1. Annulering voorafgaand aan de werkzaamheden
    • In deze situatie worden verder geen kosten doorberekend. Er wordt een creditnota gestuurd en je ontvangt je aanbetaling binnen 14 dagen terug op je rekening.
  2.  Annulering tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden
    • In deze situatie zijn er al werkzaamheden verricht en daarvoor worden kosten in rekening gebracht, ook wanneer er nog geen zichtbare resultaten zijn. Het minimum bedrag bij annulering tijdens een traject bedraagt €149,- (excl. btw) 

5. Tussentijds afbreken van de werkzaamheden door ons

Wanneer wij de werkzaamheden staken dan dient hier een goede aanleiding voor te zijn. Het gebeurt eigenlijk nooit. Meestal komt het er op neer dat we de werkzaamheden moeten uitstellen omdat we dan wachten op gegevens van ofwel de opdrachtgever zelf ofwel van derde partijen. We staken een opdracht altijd wanneer:

  • Afgesproken betalingen uitblijven.
  • We geen contact meer met je kunnen krijgen.
  • Wanneer blijkt dat gegevens die we nodig hebben voor het uitwerken van je plannen willens en wetens zijn gefalsificeerd.

Bel me terug

Velden met een * zijn verplicht.

Ik zou graag meer willen weten over jullie diensten

Na ontvangst van je bericht nemen we contact op, het liefst per telefoon. We horen dan graag meer over plannen.

Je gegevens worden gebruikt om contact op te nemen en om alvast een beeld te vormen van je situatie. We gebruiken de gegevens alleen voor interne doeleinden en worden niet ongevraagd met derden gedeeld.

Aanmelden nieuw project

Na ontvangst van je bericht nemen we contact op, het liefst per telefoon. We horen dan graag meer over plannen.

Je gegevens worden gebruikt om contact op te nemen en om alvast een beeld te vormen van je situatie. We gebruiken de gegevens alleen voor interne doeleinden en worden niet ongevraagd met derden gedeeld.

The Business Plan Company maakt gebruik van cookies.

In onze cookieverklaring vertellen we je hier meer over.

Bericht succesvol verzonden

Bedankt voor je bericht!
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.